2015/01/16

DeniVev Interviewed Donna Iveh

Tak, Ivetka, máš 25 rokov, žiješ v Bratislave, si blogerka, ktorú môžeme poznať pod menom DonnaIveh , majiteľka e-shopu a pomerne čerstvá víťazka šou Nákupná maniačka( k čomu samozrejme gratulujem). Takto by som ťa v skratke predstavila ja, no čo by o tebe povedali tvoji známi alebo ako by si sa v pár slovách predstavila ty sama? (Introvert-Extrovert? Umelecká duša, „snílek“.... ) // So Ivet, you´re 25, living in Bratislava, a blogger at DonnaIveh, owner of e-shop and pretty new winner of a TV show Shopaholics (congrats for that). This is how I´d shortly introduce you, but what would your friends or what would you tell about your self in a shortcut?! 
Ja som introvertný realista, večný optimista a občasne častý „salamista“. :) // I am an introvert and realist, optimist and sometimes a usual *** (Can´t be translated :D ) 

Poďme rovno na módu. Kedy si sa začala zaujímať o to čo máš na sebe a ako vyzeráš? Počula som ťa povedať, že móda je hra. Kedy a ako si došla k tomuto záveru? // Let´s go straight onto fashion. When did your interest in fashion and what you look like started? I hear you said that fashion is a game. When and how did you make this opinion?
Podľa historiek z môjho detstva som sa o módu zaujímala už ako škôlkarka. Keď som si raz zmyslela že si dám pančušky a sukničku keď  bolo vonku po pas snehu a mínus 10 tak ma nikto nepresvedčil o opaku. Ďalšia módna vlna prišla tak v deviatej triede, kedy som sa začala zaujímať o krásu, zdravie a o módu.  A postupne to tak rástlo a rástlo až som založila módny blog donnaiveh.com. Som človek ktorý sa snaží nebrať  veci vážne a myslím že ani móde netreba klásť priveľký dôraz. Treba si ju užiť, nosiť a byť kreatívny a hlavne sa nebáť. // According to stories from my childhood, I was interested in fashion since kindergarten. When I wanted to wear tights and a skirt when there was snow outside and -10 Celsius nothing could change my mind. Another fashion wave came in ninth grade when I started to by interested in beauty, health and fashion. Then it gradually grew and grew so I made a fashion blog donnaiveh.com. I am a person that tries not to take anything too seriously and I don´t think we should  make such a big deal of fashion. You should enjoy it , be creative and not scared. 

Keďže si sa zúčastnila už spomínanej šou nákupná maniačka, čím si v podstate povedala celej našej krajine: „ Ahojte ! Volám sa Iveta  a som nákupná maniačka!“, zaujímalo by ma, že pri nakupovaní, v ktorom obchode alebo akej značky sa tak cítiš najviac?! A pri akom kúsku módnej „výzbroje“ cítiš tento pocit „posadnutia“  najviac?! // Since you have been in TV show Shopaholics (Nákupné maniačky- original name) and you basically said to the whole country "Hello! I am Ivet and I am a Shopaholic!", I´d like to know whilst shopping what brand or in which store do you feel that way the most?! And whilst buying what piece of clothing do you feel most obsessed?! 
Ja milujem topánky akéhokoľvek druhu. Lodičky sú tak nesmierne ženské, že dokážu absolútne doladiť každý outfit a žena sa v nich cíti viac ženskejšie a sebavedomejšie. Samozrejme že rada nosím aj tenisky, a preto ich mam aj niekoľko párov. Značky nie sú moja priorita. Nosím všetko čo ma zaujme a viem to zladiť podľa seba. // I love shoes of all kinds. Pumps are so feminine and they can absolutely complete any outfit and women feel more feminine and confident. Of course I like sneakers as well, that i s why I own a few pairs. Brands aren´t too important for me. I wear anything that catches my eye and I wear as I like. 

Veľa z nás číta blogy a magazíny , kde čerpá inšpiráciu od celebrít, blogerou aj bežných „smrteľníkov“ pre svoj šatník a samotné outfity. Ako je to s tebou? Inšpiruješ sa často od iných alebo si hladíš svojho a robíš ako chceš? // A lot of us read blogs and magazines, where we get an inspiration from celebrities, bloggers or "everyday people" for our closet and outfits. What about you? Do you get nspired from others or do you do freestyle and do as YOU like?
Rada pozerám fashion blogy, rada listujem módne magazíny a tiež rada pozerám výklady v obchodoch. Niekedy sa idem inšpirovať  tak, že idem do par obchodov, „omakam“ si novu kolekciu a idem domov :D Keď vide čas rada si sama niečo ušijem alebo hľadám v secondhandoch. // I like to check fashion blogs, I like to read fashion magazines and I also like to look at window displays of stores. Sometimes I go and get inspired just by checking new collections in shops and go home. :D If I have enough time I also sew something or jump into secondhands. 

Máš tajné kozmetické zbrane, o ktoré by si sa s nami napriek ich tajnosti podelila? Krémy, na ktoré nedáš dopustiť alebo pleťové masky?! // Do you have any secret beauty weapons? Any creams that you love or face masks?! 
Kozmetická zbraň je sledovať čo jeme. Príliš veľa cukru, mastného a malo zeleniny a ovocia sa môže odraziť na pleti každej z nás. Ja už od 12 rokov zápasím s vyrážkami a žiadne mastičky nepomôžu trvalo. Treba riešiť príčiny a tie odstrániť. //  Beauty weapon is to watch what you eat. Too much sugar, fat or not enough of vegetables and fruits can show on our skin. I fight with pimples since I was 12 and no creams ever work forever. You have to take care of reason and destroy them.

Keď si  klikneme na tvoj blog je nám jasné, že rada cestuješ a to do rôznych zákutí sveta. Tak si teraz predstav, že máš neobmedzený budget a môžeš stráviť 10 dní v akejkoľvek krajine, akomkoľvek meste.... Porozprávaj nám kam by si si zašla, čo by si tam chcela vidieť, robiť a kde by si si nakúpila?! // When we click to your blog it is clear that you like to travel- anywhere. So imagine you have unlimited budget and you can spend 10 days in any country you like, any town.... Tells us where would you go, what you´d see, do and where you ´ll go shopping maybe?! 
No tak prvá zastávka by bola India Mumbai. Aj keď som tam už bola, veľmi tam chcem isť zase. Ďalší deň by som išla do Singapuru, Tokya, Sydney, Kapskeho mesta, do Bhutanu, Tibetu -jááj je ich tak veľa že by mi asi ani neobmedzený budget nestačil :D V každom meste by som navštívila miestne trhy a ochutnala mieste vegan jedla. Nenájde sa tu nejaký sponzor na takýto výlet? haha // Well first stop would be India Mumbai. Even though I have already been there I would go again. Next day I´d go to Singapore, Tokyo Sydney, Cape town, to Bhutan, Tibet - ooou there is a lot and not even that unlimited budget would be enough. In every city I´d go to local markets and try out their vegan food. Is there any sponsor for his kind of a trip?! ahah

Zostaňme trochu  pri tom cestovaní. Veľa ľudí totiž cestuje do iných krajín aby zažili nové kulinárske zážitky. Ty si vegánka, čiže určite by si necestovala do Nemecka na pravý bratwurst (klobásu) alebo do francúzska na slimáčiky. Kam by si sa vybrala alebo kuchyňu, ktorej krajiny máš najradšej? // Let´s stay in a traveling topic. A lot of people travel to different countries to have a new culinary experience.  You are vegan so I guess you won´t go to Germany to try real bratwurst or to France for snails. Where would you travel and what dishes of what country you like the most?  
Tak zrovna keby som išla do Berlina, kde je jedna ulica čisto veganska asi by som nemala problém  nájsť si niečo delikátne pod zub. Každá krajina má v jedálničku niečo živočíšne, takže čisto  vegánsku kuchyňu by som asi nikde nenašla. Indická kuchyňa mi veľmi chuti (áno ja viem, stále ta India:) ) a je  z prevažnej časti vegetariánska. Dá sa tam nájsť aj niečo veganske a veľmi chutne. Ale rada si navarím aj ja niečo dobre a inspirujem ostatných na www.veganik.sk // Well there won´t be a problem to find something to eat for example even in Berlin if there is one whole street for vegans. Every country has something in their dishes that has animal base so no country ha s purely vegan food. I really like Indian food (yeas I know, always that India :) ) and it is mostly vegetarian. You can also find some vegan dishes there and they taste great. But I also like to cook myslef something good and I inspire others at www.veganik.sk

No a na záver, keďže máme ten začiatok roku, chcela by si mojím čitateľom niečo odkázať? Je tu niečo čo si sa naučila alebo ťa inšpirovalo v minulom roku a rada by si sa s tím podelila? // And at the end, since we just started a new year, would you like to say something to my readers? Is there something you learned last year or got inspired and would like to share ? 
Rada by som odkázala všetkým, aby si vážili správnych ľudí okolo seba, mali kritickú myseľ a rozhodovali sa sami za seba podľa ich slobodnej vôle a neboli ovce. Amen // I´d like everyone to appreciate good people around them , have critical minds and make decisions on their own and for themselves. Don´t be cowards. Amen. 
Toľko od Ivet! Ďakujem veľmi pekne za odpovede na moje tak "zaujímavé" otázky! Dúfam, že teraz viete o DonneIveh trochu viac a zaskočíte aj na jej blog www.donnaiveh.com . Oplatí sa.
Zase nabudúce a to tej doby sa opatrujte a žite naplno

That is it from Ivet! Thanks for answering my so "interesting" questions! I hope that now you know a bit more about DonnaIveh so go over to her blog www.donnaiveh.com . It is worth. 
Until next time, keep safe and live your life to the fullest

XoXo
DeniVev :*
p.s. All the photos are from www.donnaiveh.com 


1 komentár:

  1. She got style! Great interview.
    Great outfit, looks good on you.
    http://sepatuholig.blogspot.com
    instagram.com/gracenjio

    OdpovedaťOdstrániť