2014/03/29

OOTD: Spring meauws and parkas

I wanted a parka for ageeeesss and thank of my lovely sister, that found THE perfect one I kinda lost my parka virginity :D . Unfortunately it is too hot to wear it these days but I had a chance last week and I am in LOVE.
In case you don´t own this kind of jacket yet, i mean... what are you waiting for? Bloody cosy, goes with everything and looks cooooool ;)

Po parke som túžila už dávno a vďaka mojej úžasnej sestre , ktorá našla tú perfektnú som v podstate stratila parka panenstvo :D. Bohužiaľ v týchto dňoch je príliš teplo aby som ju nosila, no minulý týždeň som mala šancu ju odskúšať a fakt so sa do nej zabuchla .
V prípade že tento kabát ešte nevlastníte...no akože na čo čakate?! Neskutočne príjemná, hodí sa ku všetkému a vyzerá cooolovo ;)


 I wore:
jeans from F&F as usual 
shoes from NewYorker
Shirt from CroppTown
Parka from Fishbone
Sunnies are from LocalStore

It is not only me who loves a good parka....
Emma Watson

Care Delevigne

Chriselle Lim from Chrisellefactor
Zoe Sugg (zoella280390 on youtube)

HelloItsVallentine

TheBlondeSalad

Lucy from ACupOfStyle

Nicol from ACupOfStyle

So, what do you think? Could you rock this HUGE trend as well?!
XoXo
DeniVev :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára