2014/04/03

Peterson

Hi there! I thought I haven´t done any post about photography or photographers for a while, so I guess it is only fair I do one now, since I found this AMAZING one. I love his work. Ladies and gentlemen ..... Jonas Peterson !
Ahojte ! Myslím, že článok o fotografiách či fotografoch sa tu neobjavil už večnosť a preto som sa rozhodla dnes jeden napísať, keďže som objavila tohto skvelého fotografa....dámy a páni...Jonas Peterson! 

This man does usually a wedding photos and I am in LOVE with them. But he also does plenty of other stuff that are bloody good. Let me just show you. ...
Tento muž robí väčšinou svadobné fotografie a ja ich MILUJEM. No je skvelý aj vo fotení iných vecí či objektov. Ja vám to radšej ukážem.... 

They are just waaaay too lovely, aren´t they. So in love with Peterson´s work...... Great job maaaaan :) 
Niesu proste úžasne?! Som úplne zaláskovaná do Petersonovej práce....Skvelá práca :) 

For more photos click HERE
Pre viac fotografii kliknite TU
XOXO
DeniVev :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára