2014/04/07

Inspiration Du Moment

I have no idea why I wrote that title in french, but...well. It sounds good right?!
So anyways , today I thought I would share a few of my latest inspirations with you, since I realized there are a few concrete people I get inspo from....
Neviem prečo som ten nadpis napísala po francúzsky, no....čo už. Znie to dobre nie?!
Dnes som sa rozhodla, že vám ukážem niekoľko mojich inšpirácii, keďže som si uvedomila, že v poslednej dobe čerpám konkrétne od niekoľký osôb/žien. ...
 As you see in make- up I have been really into that dark lips or at least bright lips trend. I really did try to pull it off and yeah....
Ako vidíte, tak čo sa týka líčenia, ma dostali tmavé alebo výrazné pery. Naozaj som sa snažila s nimi zažiariť a tak...
 Hair...well, loose and wavy and accessories...
Vlasy...no, voľné, vlnité a rôzne doplnky....
 Over sized shirts and blouses are my go to these days. And combo of that and jeans with either sneakers or loafers is perfect. 
Nad-rozmerné tričká a košele boli mojimi topkami v týchto dňoch. No a kombinácia tých s jeansami a botaskami či mokasínami je perfektná. 
 I have never ever been into flowers. I just didn´t understand why every women freaks out because of a bouquet of flowers. Well this spring I kinda got obsessed with them... hm 
Nikdy a to vážne nikdy som nebola na kvety. Proste som nechápala prečo každá  žena šalie kvôli kytici kvetov. No a túto jar som sa akosi zaľúbila...hm
 You have seen my cat loafers here multiple times already and well, yeah I am thinking about buying a next pair. 
Moje mačičkové mokasínky ste tu videli už niekoľko krát, no a tak trochu premýšľam nad kúpou ďalších. 
 I have always been kinda inspired by Zoella, SweetLadyLollipop, ACupOfStyle, TanyaBurr,LLYMLRS,HelloItsValentine, BlondeSalad or Style Scrapbook. Also AlexaDagmar is cool. But lately I could spent hours on their blogs or youtubes and getting inspired. 
Vždy som čerpala ako takú inšpiráciu od Zoella, SweetLadyLollipop, ACupOfStyle, TanyaBurr,LLYMLRS,HelloItsValentine, BlondeSalad alebo Style Scrapbook. Aj Alexa Dagmar je super. No v poslednej dobre som bola schopná stráviť hodiny na ich blogoch či youtube-och a hľadať inšpirácie. 
 And at the end I´d like to mention my top 6 songs that I had on repeat lately. 
A na koniec by som chcela spomenúť top 6 skladieb, ktoré som mala v poslednej dobe na opakovaní. 
 XoXo
DeniVev :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára