2011/01/08

Hi Guys!
Its me DENI. Like you can see I didn´t  take here any photos of me so long. Its because it is so much cold out there and  I am not that tipe of girl , who would like to be out in this terrible weather.
But I gonna try to make any pictures for you next week. I hope it gonna work. :D
AND...... I am still gonna be writting some articles for you and uploading some pictures ( but not about me).
Thank you for visit !!!

Much love DENI ♥♥♥

............................................................................................................

Ahoj všetci!
To som ja Deni. Ako ste si už mohli všimnúť, tak už dávno som sem nedala fotky o mne. Pretože vonku je naozaj zima a ja niesom ten typ dievčaťa , ktoré by chodilo po vonku v tomto počasí.
Ale budem sa snažiť urobiť nejaké fotky počas budúceho týždňa. Dúfam že sa mi to podarí :D
A.... Stále sem píšem a aj budem písať články a posielať fotky ( no nie so mnou).
Ďakujem za návštevu blogu!!!

S láskou DENI ♥♥♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára