2014/06/30

Monday's Rambling

Jednou z aktivít, ktoré zbožňujem, je prechádzanie sa. Túlanie sa po okolí a objavovanie nových zaujímavých miest, kde sa dá zašiť a relaxovať. Dnes som sa takto potulovala s Timi K a našli sme tooolko rozkošných domčekov, že UF! Aaa tiež sme stihli ten najkrajší západ slnka! Pochopiteľne som mala so sebou fotoaparát a ako jeden môj kamarát hovorí- musela som to VŠETKO nafotiť! Ale tentokrát mám dobru výhovorku: BOLO TO PRE VÁS! ;)
One of the activities I just LOVE is going for a walk. Walking around and finding new places to chill at. Today I wandered around with Timi and we found sooo many cute houses..Oh Myy! Aand we also made it just on time to see THE prettiest sunset eva! Obviously I did a lot of photos cause as my friend always tells me -I HAVE to photograph everything! But this time I had a good excuse: I DID IT FOR YOU GUYS! ;)


 No nieje čarovná?! :) Isn´t she lovely?! ;)
My proste MUSIME fotit AJ svoje "bačkúrky"! Problem?! :D We just HAVE TO snap our shoeeezz! :)
 Po zdolaní 515105130594606 schodov a kopcov takým naším tempom, že dostaň sa hore čo najskôr! :D / After getting through 515105130594606 stairs and hills while keeping our get up there as freaking fast as possible tempo ON. :D 
 a potom urob SELFIE! / And then take a SELFIE! 
Nahoď pózu! Strike a POSE ! 
Niekto zbožňuje levadnulu! Viete kto?! / Someody loves lavender! Guess who! :D
Kto sa bojí výšok? Who is afraid of heights? 
Oh a spomínala som ten západ slnka? Spomínala? hm.../ Oh and did I mention the sunset? Did I? hm...
 No to nieje všetko! Už onedlho príde aj video :) And that is NOT all!  There will be video up soon as well :) 
 Dúfam že sa máte skvelo a do ďalšieho článku- opatrujte sa a užívajte si!
I hope you are having a great time and until next post - keep safe and live your life to the fullest!
XoXo
DeniVev :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára